DEN HÄR DAGEN KOMMER ALDRIG TILLBAKA.


Jag kan inte somna. Vilket kanske är bra med tanke på att det trottsallt är fredag... Här är förresten min nya jacka som jag tänkt visa upp under flera veckors tid, men aldrig gjort. 18-present, och jag gillar den veeerkligen. Hur skön som helst med det luddiga fodret och kragen som man kan kura ner sig i om man har lust. Och axlarna ska vi ju inte ens tala om. Helt galna. Modekungen.se hittar ni den.
Imorgon ska jag först upp på stan och handla lite presenter till mami med papi. Förhoppningsvis kan jag övertala honom att jag förtjänar en Alla hjärtansdag-present (vilket jag faktiskt gör, så mycket som jag har slitit de senaste veckorna). Plugga måste jag också... Kul. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: eighteenkaratgold

sjukt snygg, finns den kvar?

2010-03-15 @ 00:40:24
URL: http://eighteenkaratgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0