SNOW STORM. FUCK.


Om sisådär tjugo minuter ska jag börja vandra till skolan i snöstormen, men innan det vill jag visa upp min nya mössa som jag fick i går när jag, pappa och brorsan var på en liten shoppingtur för att skaffa saker till Val Thorens-resan på lördag. Mössan hittade jag inne på Naturkompagniet för 250 spänn om jag inte minns fel. Kanske lite dyrt för en mössa, men eftersom brorsan fick en jacka för tre lax tyckte jag att det bara var rättvist. Nackdelen med den är väl att den är gul och blå vilket kanske inte är det bästa om jag vill försöka smälta in i backen utan att bli svenneförklarad. Fjällräven jackan hjälper inte till så mycket heller... Fan. Och det blonda håret. Dubbel fan.
Skit samma.

Adidas tröjan är min kärlek som jag hittade inne på Rödakorset för en 50 lapp. Så värt. Den är ganska retro försöker jag intala mig. Inte fjortis.
Nej, nu borde jag snöra dojorna. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0