JAG HAR BÖRJAT INSE SAKER. FÖRFÄRLIGA, HJÄRTKROSSANDE OCH VERKLIGA SAKER.


Födelsedagen är över, jag med.
Nej förlåt, jag vill inte låta nedstämnd. I alla fall inte i samband med min födelsedag. För den har varit bra. Väldigt bra faktiskt. Nu är jag liksom 18 och kan lagligt beställa in en öl på afterskin eller smutta på ett glas vin till middagen. Så det är väl bra.
Men sen kommer ju allt det där andra, som inte har med födelsedagen att göra. Det känns sorgligt att den låt jag lyssnar på förtillfället för att kunna sätta ord på mina bergochdalbanor till känslor är Untouched av The Veronicas i unplugged version. Vadå kliché?

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0