JAG HAR EN GRÅ, TVÅ SVARTA OCH TVÅ KORTA...



... men ingen ljus kavaj i den här modellen. Likaså som förra våren är jag sugen på att skaffa mig en beige kavaj. Den här varianten kommer från Gina och är snarare rosa än beige, men mig gör det inget. Jag gillar den nästa bättre. 399 spänn får man pröjsa för den och jag känner mig villig att göra det faktiskt. För om jag nu så gärna vill ha en ljusare vår är det väl på tiden att jag börjar, eller hur? Jag har en liten plan att kanske dra till Marieberg idag, men bara om mamma är på, och då kanske jag ska klämma lite på den. Men det är förstås bara om Örebro fått in den ännu, vilket jag seriously doubt. To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0