FÖDELSEDAGSMIDDAG.




Såhär såg min kväll ut igår. Det blev en väldigt lyckad 18-årsmiddag för mig och Hayen men limousin, sushi, cupcakes, mariokart och Gossip Girl team. Sjukt värd kväll.
Idag är jag helt slut. Har övertagit soffan i vardagsrummet och har absolut inga planer på att göra någonting idag mer än att se på tv och deppa över att skolan börjar imorgon. Men ändå kan jag inte låta bli att känna mig ganska nöjd med mitt lov och jag hoppas att jag kommer ha något som liknar ro i kroppen när jag är tillbaka innanför skolans väggar.
Nej, nu väntar Family Guy och någonting att äta. Har bara lyckats fått i mig två koppar kaffe och lite vindruvor idag. Bilder på vad jag hade på mig kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0