KOFTA.


Jag fryser som attan i det här vädret, och jag tror inte jag är den ända. Därför sattsar jag på koftor. Varma, stora och mysiga koftor ska det vara. Dock har jag den senaste tiden ändast traskat runt i en grå hoodie. Inte så glamoröst kan tyckas, men i slutänden är det värt det för jag har inga planer på att gå och vara sjuk när väl värmen kommer tillbaka.
Imorgon skulle min farmor firat sin hundrade födelsedag om hon fortfarande varit i livet, och det kommer att firas med att släkten träffas vid graven och sen äter middag någonstans. Vilket för er betyder att ni antingen kommer få se två outfitts (vardag+uppklädd) eller ingen alls. Det beror på hur mycket tid jag har.
Nu ska jag sova, annars kommer jag inte kunna vakna imorgon.

Föresten, kan någon se en röd tråd i bilderna? Host, host, ränder.

Dagen påfund: Öl-reklamer är de bästa reklamer som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0