MIDNATTSREDIGERING = SKITGREJER.


Levis 501:or, t-shirt, kavaj från Gina och brillor från I-love-Ozzy-Osbourne-fanclub. Eller inte.
Det blev en tidig kväll idag.
Men jag är lika slut som om klockan igentligen skulle ha varit närmare tre än halv ett. Behöver sömn, men har inte så mycket att välja mellan än att sätta mig och läsa lite i Brott och straff. Vilket jag igentligen inte har något emot, för jag gillar den boken, men när jag vet att den ska vara utläst till nästa vecka och att jag inte ens har kommit till hälften är det inte lika peppande längre... Puss på plugg. PPP! Sen får vi ju inte glömma mina FEMTIO SJÄLVPORTRÄTT jag måste ha färdiga innom en snar framtid. Jag har inte ens öppnat blocket. Men jag har liksom så mycket annat att tänka på nu för tiden känner jag. Som att jag vill bort tillexempel. Stockholm, det skulle vara skönt. Men om några veckor är det London och Val Thorens som gäller. Håll ut bruden intalar jag mig själv.
Godnatt cyberspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0