PYTTE, PYTTE LITE BILDER FRÅN MIN NYÅRSAFTON.


Jag är helt slut. Skulle verkligen behöver lite sömn. Jag halvsov i bilen påväg hem, men två timmars försök till slummrande i en brummande bil är ingenting jag kallar återhämtande. Så nu sitter (ligger) jag i sängen och fixar med lite bilder medans brorsan sitter på golvet brevid och spelar Supermario på vårat gamla Nintendo 64. Mysigt. Planerna för ikväll är ickeexisterande och jag hoppas de förblir så också. Ska nog försöka få med mig pappa på en tur till mataffären. Nej, juste, de är väl stängda nu? Och vi som inte har någonting här hemma... Bara lax. Mums. Men en liten fågel (tv-reklamen) viskade i mitt öra att det är Mr Bean på tv ikväll. Min favorit! Fast någonting säger mig att jag kommer ha slocknat innan dess... Vi får helt enkelt vänta och se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0