SADFACE.


Vit tröja från Gina, leosjal från Zara, väska från H&M och jeansvästen köptes i sommras på Zara (tror att Bikbok har fått in en liknande).
Idag har inte varit min dag. Inte alls. Två långa håltimmar har jag haft varav jag har suttit på kaffén i all min ensamhet. Gick på en mattelektion där fem personer närvarade. Planeringskonferens har jag också varit på. Kul. Jag har också blivit ignorerad. Sen fick jag hem för jag har lånat ut mitt busskort. Det snöar jävligt mycket. Jag känner mig skabb. Jag är skabb. Imorgon har jag en halvtimmes lektion, klassråd. Endast. Men jag kan inte skippa den för jag måste presentera vad vi kom fram till på planeringskonferensen, och med vi menar jag självklart lärarna. Jag funderar på att skjuta skallen av mig, men eftersom mitt favorit tv-program går på TV ikväll så väntar jag nog med det. Det okända äger. Puss.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snyggt som attans!

2010-01-28 @ 00:17:58
URL: http://loodie.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin outfit



www.lundbergsusanna.blogg.se

www.lundbergsusanna.blogg.se

2010-01-28 @ 17:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0