SCHOULD IT STAY OR SCHOULD IT GO?


Det är mycket roligare när paket anländer i brevlådan än när man får en kallelse att åka till statoil eller ICA. Det är också roligare om paketet är rosa och addresen handskriven. Jackan kommer från Glitzy.se och är en sen födelsedagspresent, men vi fick ingen bekräftelse på att vi hade beställt den så vi antog att det hade blivit något fel, så jag valde en annan jacka istället. Men nu är den här, och jag är osäker. Den är fin, ja. Men inte som jag trodde att den skulle vara. Dessutom tror jag inte mamma har lust att betala för två jackor för 1000 spänn styck, inte ens som 18-årspresent, så jag tror att den får åka tillbaka. Sorgligt, men vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Man ska alltid gå på den första känslan så du gör nog rätt i att skicka tillbaka den.

2010-01-28 @ 21:55:51
URL: http://loodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0