OH SO TRUE.


Skrattade lite för mig själv när jag såg den här bilden inne på Klingens blogg. Den påminner nämligen lite om min egen garderob, typ. Den blonda tjejens tröjklänningen liknar min från Acne, hon i mittens outfitt liknar den jag hade på mig på någon fest för ett tag sen och den sista klänningen är från Topshop och hänger i garderoben och väntar på att vädret ska tillåta mig att andvända den.
Lite kul sådär. Eller inte. Men det blir roligt eftersom allt blir kul på tråkiga söndag. Nu väntar middag.

Kommentarer
Postat av: e

trodde det var du som var den blonda!haha

2010-06-13 @ 19:17:52
Postat av: eva

du det tar jag som en komplimang! haha

2010-06-13 @ 19:22:22
URL: http://evaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0