DAGENS PROBLEM.


Randigt + kofta + sjal - Zara, kjol - gammal från Monki.

Vaknade en kvart innan franskan började imorse
så det blev en ganska kaotiskt morgon, som lett till en huvudverk som hållt i sig hela dagen.
Fick också reda på att min kompis som jag köpte löshåret tillsammans med inte längre vill ha sin del och därför inte kommer betala för den, vilker betyder att jag nu står här med mer löshår än vad jag behöver (som jag egentilgen inte ville ha men var snäll och delade det med henne) och fleeera hundra lappar fattigare. Inte sådär jättekul nu när jag försöker spara pengar.
Jag har också avbokat planerna att resa till London med en kompis därför att jag inte kommer ha råd (i alla fall inte om jag vill ha ett liv när jag kommer tillbaka).
Dessutom har mina planer att köpa iPhonen idag ställts in därför att jag måste ha mammas underskrift om jag ska säga upp mitt nuvarnade abonemang, så det får vänta någon dag till.
Jag gick också in på Synsam (tror det var det) ock käckade läget på Ray-Ban hyllan och fick en smärre hjärtattack när jag såg att brillorna jag vill ha kostar 1 400 spänn, vilket är mer än vad jag trodde.
Och juste. Magen värker som in i bubblan efter smörgåsen jag åt idag på stan så nu kan jag inte få ner någonting, knappt ens prata.
Men även på grund av alla dessa jävla irriterande grejer så har jag faktiskt haft en väldigt mysig dag. Min lilla Elvira har lyst upp den med sin glittriga basker, och jag kom på det att det är det ända jag egentligen behöver. Hon, solsken och en kopp kaffe och allt löser sig så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: angelica blick

snyggt :) enkelt och fint.

2010-03-10 @ 22:42:54
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0