MORGONEN.

Förlåt för kass uppdatering. Men jag har verkligen ingen inspiration, plus att jag försöker ta vara på lovet så gott jag kan och då får inte riktigt bloggen plats. Men jag ska bättra mig.

Dagen började med en morgonpromenad med Hayen som sedan ledde till frukost på Espresso House. Så borde varje dag inledas. Fan vad jag älskar min nya iPhone-app förresten. Blir riktigt grymma bilder. Och juste. En resa till Stockholm är bokad tills på onsdag. Lovely. Shopping perhaps... Och påtal om shopping så är det precis det jag jar gjort de senaste dagarna. Hehe. Bara för att jag är så snäll så ska jag visa er allt så snart som möjligt. Hörs snart.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0