TACKSAM INSPERATION.


Cobrasnake

Jag fladdrade runt lite på nätet imorse innan skolan (inställd lektion) och kom över den här bilden. Tacksam var ordet. Jag har nämligen en sammetskavaj hängandes i garderoben men jag har svårt att lista ut hur jag ska bära den till vardags. Hur snyggt är det inte med en vanlig sliten svart t-shirt och ett par ljusa jeans? Det borde man ha kommit på själv tycker man. Grejen är dock... jag äger inga jeans. Det är ju så förbannat dyrt! Borde kanske införskaffe mig ett par snart. Nej fan heller, så länge jag har en brorsa som langar urväxta jeans överlever jag nog ett tag till.
Snålt ska det vara om man vill ha allt!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0