SLINGOR TILL HÅRET ÄR KÖPT.


Kavaj - Gina, Halsband - MQ

Mitt upp i denna förtvivlan händer sånt som man blir så himla glad av.
På fredag åker jag och Haya till Stockholm och kommer hem sen på lördagen. Det blir alltså både föreställning, utgång och shopping. Och förhoppningsvis kommer vi kunna njuta lite i solen också. Fan vad bra det kommer bli! Fast det jag ser fram emot mest måste nog vara hotellfrukosten, vilket är det absolut bästa som finns. Funderar på att fixa ihop en shoppinglista att lägga upp här på bloggen... Både för att det kan vara kul och för att jag inte köper massa annat skit. Vi får se! Men nu måste jag plugg. Tror jag.. kanske... Är det värt det? Nej? Nej. Nej!

Kommentarer
Postat av: Bea

kul att du har en vattenkokare(?) på ditt rum!



Fin blogg var det jag egentligen ville säga! :)

2010-03-18 @ 10:37:16
URL: http://beatriceralg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0