SJUKLING.


Är fortfarande sjuk. Hostar, snörvlar, nyser och fräser. Inte världens mysigaste tjej för tillfället. Sitter och ser på andra Batman filmen med brorsan som också är hemma idag. Jag vill ju prova mina nya kläder... har inte hunnit gjort det ordentligt än. Men jag är lite rädd att smitta ner dem med mina äckliga baciller så jag ska nog vänta ett tag till.
Rotade för någon timme sen fram mina vita tygskor som jag bar konstant i somras. Fick allvarliga sommarcravings. De luktar till och med sommar! Funderar på om man ska köpa ett par likadan till... eller om jag ska köra på samma. Troligen blir det så att jag kör på samma den här sommaren med, för jag har ju börjat spara mina pengar (vilket inte gick sådär jättebra under helgen...).
Hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0