IDAG HAR JAG SETT ATT VÅREN ÄR HÄR.


Jacka - lånad, väska - Friis&co, spettsklänning - Topshop.
Hur underbar är inte känslan av att ha avklarat två prov på en dag? Jo, helt fantastisk. Har till och med varit på första dagen på jobbet. Hehe. Eller vad man nu ska kalla det. Jag är ledare för små tjejer på Fotbollskul. Två gånger i veckan, hundra spänn per gång. Trevliga små flickor och trevliga stora flickor. Har helt enkelt varit riktigt effektiv. Fett skönt.

Jag har ett inlägg pågång. Som jag har velat skriva ett tag nu. Den handlar om mig, om dig, om alla helt enkelt. Lite egna tankar inom ett visst områda som jag vet många känner igen. Jag är dock inte riktigt klar med allt. Ni ser ju när det kommer upp. Hoppas bara på att det blir bra.

Nu väntar maten. OCH INGET PLUGG. Naaaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0