SKULLE BEHÖVA NÅGONTING, NÅGON, ALLT.


Jag måste verkligen vara sämst på att plugga. Helt ärligt. Jag har två prov tills imorgon och jag har knappt pluggat till något av dem. Går fortfarande runt och hoppas på att jag ska drabbas av den där åh-nu-ska-jag-sätta-mig-ner-och-vara-effektiv-känslan men den kommer ju aldrig. Va fan! Men jag orkar verkligen inte. Jag är helt slutkörd. Har stressat och gett mitt allt hela året, och nu har all trötthet kommit ikapp. Men ändå, det är liksom mindre än en månad kvar till sommarlovet. Vilket är helt sjukt. Helt galet till och med! Och under dessa veckor kommer det hända massa grejer. Ta den här veckan tillexempel, på onsdag är det after school, på torsdag är det ledigt och karrofest, på fredag är det ledigt igen och på lördag åker jag till Stockholm. Tagggggat. Nu ska jag fortsätta shotta kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0