IF THE WEATHER WOULD ALOUD.


Såhär ser jag tyvärr inte ut idag. Jacka från Modekungen, kjol från Topshop och skor köpta på Urban Outfitters. Dystert... vädret är inte riktigt på min sida.
Skolan börjar 11.40 med matteprov. Konstigt nog har jag inte börjat plugga än, men det är ju några timmar kvar så det ska nog gå. Heh. Har bestämmt mig för att gå till skolan med ett léende på läpparna, för det är ju ändå sista dagen innan lovet. Det måste ju firas. Har planer på att dra iväg till den nyöppnade Monki butiken. Kollade igenom utbudet på nätet och jag såg mycket fint i precis de färgskalor jag är ute efter... Taggat!
Nu ska jag surpla i mig min andra kopp kaffe. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0