JAGHADEDEMIMINAHÄNDER




Jag kommer inte riktigt ihåg varför jag inte köpte dem. Jag tror min praktiska/vuxna/tråkiga sida agerade. Det handlade bara om småsaker, som att 1600 spänn svider otroligt i plånboken. Och att mamma klagade på den öppna tån som enligt henne är "helt opassande för den svenska hösten" . Hon fick mig att se de opraktiska sidorna med skorna.
That bitch. Men jag fick med mig lite andra saker istället.
 
Det är skönt att vara hemma. även fast jag har varit det sedan lördags kväll. Dock är jag helt slut och har en liten förkylning hängande över mig. Det är en typiskt Eva-grej, att vara sjuk på lovet. Suck. Men då har man tid att ta igen lite saker. Bla se Eva & Adam avsnitt och Scrubs bonusmaterial.
Övrigt så längtar jag efter snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0