NOT BLONDE ANYMORE.


Mitt hår är oranget. Oranget. Hur i helvete gick det till? Jo, jag gick till frisören. Jag får fan skylla mig själv. Jag sa ju faktiskt att jag inte ville ha gult hår men ändå inte mörkt så då är det ju självklart att mellantinget är oranget. Skit. Men det positiva är i alla fall att det bara är en toning som är borta på ungefär en månad (!!) och det kostade ju bara 1 370 (!!!!) spänn. Baggateller helt enkelt.
Tröst shopping var ända utvägen så nu är jag en fejk päls sjal/krage, en grå tröja, ett armband och ett blodrött nagellack rikare. Mysigt. Bilder på både inköp och hårfärg kommer imorgon. Förhoppningsvis är håret inte lika oranget för jag planerar en lång dusch med inte couleur care-shampo!

Förövrigt har jag inga planer för ikväll heller så det blir nog så att jag är hemma och ser på Little Miss Sunshine. Som föresten är en väldigt bra film.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0