THE BANG.


Idag ligger jag nerbäddad i sängen. Eller inte direkt. Jag är inte i skolan i alla fall. Utan jag är hemma. Och ser på Breakfast at Tiffanys. Den måste ju vara en av de bästa filmerna som någonsin har gjorts. Idag är jag är klädd i spets, kostymbyxor och en stor filt liknande sjal. Jag fryser så otroligt mycket. Därför har jag några ljus tända. Doftljus. Kaffe och chocklad smak. Såklart. Jag är också riktigt sugen på ett par låhöga stövlar. Provade ett par under helgen. Och nu drömmer jag om dem varje natt. Nästan i alla fall. Jag funderar på att ringa över Kajsa. Men hon är inte hemma. Ingen är hemma. Förutom jag. Camilla kommer hem inatt. Men hon är i Stockholm, och jag är här.
Suck.
Bara någon månad kvar tills London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0