KLÄNNINGEN ÄR ANDRA HAND.

Woho kameran fungerar igen! Behövde bara ladda batteriet. Hehe... Men fortfarande, fan vad jag hatar teknik.
Igår tjatade jag om att jag inte visste när skolan började. Lycky jag fick reda på via facebook att jag inte hade några lektioner. Klassigt! imorgon har jag bara en lektion, samma på onsdag och torsdag och på fredag tror jag att jag är ledig. Jag fattar ingenting. Vet inte vad jag ska göra så jag gör ingenting. Jag har en känsla att det här kommet slå tillbaka på ett eller annat sätt. Tro mig. Men den dagen det problemet, eller vad säger man?
Nu ska jag göra mig iordning för lite svenska hollywood fruar. Kan inte bli mycket bättre underhållning än det. Maria in my <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0