FOXY LADY - JIMI HENDRIX.


Igår när jag var på stan fick jag den här grejen med mig hem. En sjal/poncho/filt/kalladetvadduvill-grej. Den är hur mjuk och skön som helst och variationsförmågan är enorm, man kan ha den över skinnjackan, som klänning med ett skärp i midjan, som sjal och ja, visst fan kan man göra den till en kjol också? Den har hursomhelst varit min bästa vän under de senaste tjugofyra timmarna och jag tror att våran vänskap kommer hålla hur länge som helst. Den finns på Åhlens för 199 kr i tre färger, beige, vit och svart. Den sistanämnda är någonting som jag faktiskt ska kolla vidare på redan idag för jag ska till stan och fika med en kompis.

Och juste, min cykel blev snodd igår. Jag har redan hunnit avreagera mig på fb så ni behöver inte vara oroliga för att jag ska göra det här. Jag hoppas bara lite snällt att den som tog den skadar sig nått som in i helvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0