FÖRDRIVER TIDEN.


Seriöst, jag vill gå så här till skolan imorgon. Plus heels och en fuskpäls över axlarna. Det skulle vara... bara så galet. Helt underbart. Bananas.
Men nej, istället blir det svarta stuprör, en t-shirt, kavaj, lite smycken, kängor och en enorm vinterjacka över så att ingenting man har på sig egentligen syns. Fy fan. Jag har en idé i skallen om att sätta på mig två pälsar imorgon... kan fungera. Fan vad jag är trött på kylan, helt galet är det. Trött är jag också, utöver att vara allmänt depp. Vill inte vara här. Jag vill resa långt, långt bort. Paris, London, Barcelona. Suck. Men jag är fast i Örebro. Hur sorgligt låter inte det på en skala? Jag kan inte vara här längre. Jag hatar örebrore. Jag hatar svennar. Varför ser alla likadana ut? Jävla fegisar. Snart flyttar jag. Men först måste jag typ sova eller nått. Är helt galet trött.

Kommentarer
Postat av: emma

najs. i like your room

2010-02-11 @ 23:39:50
URL: http://nuance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0