SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, FESTIVAL, FESTIVAL, FESTIVAL.

Åh vad jag längtar tillbaka till den överdrivna värmen på Peace&love just nu. Skulle kunna göra nästa vad som helst för att få befinna mig där istället för här... Dock kan jag inte återskapa några värst minnesvärda minnen från de dagarna eftersom jag några dagar innan vi åkte voltade i en trapp och slog mig både i huvudet, armen (se bild) och resterande delar av kroppen vilket sinkade mitt psyke ganska rejält. Så det slutatde med att jag efter några dagar (hade betalat för en hel vecka) liftade hem med pappsen som jobbade i närheten. Besökte därefter akuten, fick vänta i ungefär sex timmar, röntgas två gånger och efter det kom de fram till att det inte var så farligt som det såg ut. Det var ju jättekul att höra då kan jag säga! Not...

Men iår blir det bättre, i år blir det andra bullar för då blir det Emmaboda! Vi hoppas på det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0