KOM PRECIS PÅ ATT JAG HAR 50 SJÄLVPORTRÄTT ATT BLI KLAR MED UNDER LOVET. DET GÅR FETT BORT.


Tröja - H&M, rosett - gammalt sidenband, klocka . Guess.
Så här såg jag ut ikväll. Piffade till mig lite mer i gemförelse med hur jag såg ut i skolan. Ingen vacker syn. I alla fall... Lovet har startat, men eftersom jag inte kommer vara hemma en ända dag så känns det inte riktigt som ett lov, mer som ett break. Vilket är precis vad jag behöver. Komma bort från allt liksom. Och vad är då bättre än att ta sitt pick och pack och åka till Franska alperna? Bara undrar... Det är inte mycket som klår det kan jag säga.

Har sett på Schutter Island idag. Fan vilken läskig film. Väldigt psykologisk. Gruggigt! Men jag gillart, mest bara för att jag har a thing för Leonardo DiCaprio (som måste ha ett av världens underbaraste namn).

Nu ska jag försöka slummra, även fast jag vet att det inte kommer gå. Anvfärden mot Arlanda (taxfree schopping!!) går runt halv elva så jag ska försöka slänga in ett avskedsinnlägg i kaoset.

Nu tillönskar jag er en god natt (och för er lyckostar som får skaka rumpan ikväll önskar jag den partigaste av alla partynätter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0