I'M SORRY FOR EVERYTHING I'VE EVER SAID. PLEASE FORGIVE ME.


Kjol från H&M, strumpbyxor Topshop + grå t-shirt och silvriga smycken.
Det blev ingen spets ikväll, tråkigt. Men effekten blev inte densamma när man var tvungen att ha kofta och strumpbuxor på sig. För mycket svart. Istället blev det en panikkombinerad outfitt som slets på ungefär i samma minut som vi lämnade huset.
Det blev en relativt tidig kväll idag med, men jag antar att det är bäst så eftersom att morgondagen ändast ska bestå av plugg. Sen väntar en tråkig vecka med inget speciellt inplanerat (förutom att jag kanske ska ställa upp som modell för en kompis skolarbete). Jag hoppas på en fika med en speciell person, men ett litet möte skulle räcka det med. Men jag ska inte gå runt och hoppas för mycket. Det om något är inte bra för mig just nu.
Förövrigt har jag precis börjat hitta min väg tillbaka till Keans bästigaste album någonsin. Under the iron sea är ju som en stor hög med sentimentala återblickar och minnen om tjejer som ligger på rygg på golvet och tittar upp i taket med tårar i ögonen. Fan vad jag älskar det.
Godnatten folks.

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

WOW jag ahar lyssnat massa på kean typ senaste veckorna, hoppas du tänker på samma sak som jag B1! Saknar din sommarstuga lite ju. Blubb.

2010-01-26 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0