OLD SUMMER PIC.


Sorglig tjej. Istället för att gå och lägga mig, eller ännu bättre plugga franska, har jag mitt alldeles egna party här i rummet som involverar some ass shaking till låtar som Sexy Bitch och Tik Tok. Låtar som förövrigt har växt fast i hjärnan på mig och som vägrar försvinna. Det är svårt att erkänna, men fan vad svårt det är att sitta still när de dunkar ut ur högtalarna. Nu kommer refrängen till Sexy Bitch, måste dansa vidare!

Har bara en lektion imogon! Och då är det fredag vilket är bra. Hoppas någontig händer bara, för det är min sista dag som sjuttonåring!! Och sen på lördag blir jag helt magiskt nog ARTON vilket betyder att jag lagligt kan gå och dansa vart jag vill!!! Lagom taggad tjej!! BRING ME THE ALCOHOL AND I'LL BE YOUR SEXY BITCH! Ja, taggad tjej var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0