THE PERFECT COLOUR COMBINATION.


Jag har alltid hatat gult. Specielllt neongult. Så fråga mig inte vad det är som får mig att älska den här outfitten. Hur kan någonting så fult som gult, grönt och blått bli så snyggt tillsammans?

Det är det här som jag gillar med kläder, styling och stil. Allt kan bli snyggt, bara man gör det på rätt (eller fel) sätt. Man ska helt enkelt inte ha några boundaries, utan köra på det man tror på och gillar. Snyggt är det i alla fall att matcha den knalliga färgen med jordfärger, istället för att använda svart.
I N S P I R A T I O N.

Goddag förresten.

Kommentarer
Postat av: Emhi

starka färger kan ju alltid synas mindre genom att slänga på dova färger! Klockren outfit!

2010-01-30 @ 14:57:09
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0