V-RINGAD.


Kolla vad jag hittade idag. En lång klänning som kommer vara perfekt till våren med en skinnjacka över. Äntlien kan jag kryssa över "långklänning med långa ärmar" från min inköpslista. Den kommer från Zara och kostade 299 kr på rean. Det är så jävla sorgligt att den enda Zara-butiken i Örebro ska stängas ner. Det var ju den ända butiken i hela Örebro som sålde åtminstånde någorlunda orginella kläder! Jag är riktigt förbannad på Örebro just nu. Världens sämsta stad. Men jag har bestämmt mig för en sak i och med det här, och det är att jag aldrig ska köpa några mer kläder i Örebro, utan varje gång jag behöver någonting nytt så tar jag bussen till Stockholm istället. Vilket blir ungefär en gång varje månad eller varannan månad. Så värt det. Men jag ska försöka börja spara mina pengar, för på påsklovet har jag och en kompis planer på att åka till LONDON. I DIE. Hoppas det blir av bara.

Nej, nu måste jag snyta mig (har blivit rejält förkyld) och fortsätta att planera min och Hayas 18-års middag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0