DOWNTOWN TRAIN - TOM WAITS.


Jaha, tjenare fredagskvällen. Har precis packat klart inför stockholmsresan imorgon. Klockan 06.00 är tanken att jag ska vara uppe, det kommer ju gå sådär. Men idag inne på ica köpte jag med mig frukost och senaste Vogue, så jag har i alla fall ett skäl att vakna och bege mig mot bussen. Funderar på att plöja egenom några avsnitt av My name is Earl innan sömnen tar mig. Han är sjukt snygg föresten. Jason Lee. Jag diggar han. Mest därför att han har skägg vilket är min största last. Killar (läs killar, inte gubbar) med skägg kan vara bland det sexigaste som finns. Ah, jo careface liksom.
Hörs på söndag eller måndag, ha en grym helg.

Kommentarer
Postat av: alicia

Ville bara säga att jag verkligen älskar din blogg, den är riktigt, mysig, såsom din klädstil! Jag undrar bara var du köper dina kläder? Dyrt eller billigt? Hur lång är du? Och vilken kamera fotar du dina bilder med? Kram :)

2010-08-19 @ 13:54:46
Postat av: eva

Sv: Åh tack du vet inte hur mycket det värmer! Helt ärligt köper jag mina kläder på de ställen som är mest tillgängliga, eftersom jag bor i Örebro där det knappt finns något utbud blir det mycket gina och hm. Och second hand såklart. Men på senaste ytiden har jag börjat köpa färre men lite dyrare plagg. Då känner man sig mer unik och eftersom man lagt ner mer pengar på plagget så vill man ha på sig det ofta. Typ topshop.

jag är 176 cm och fotar med en nikon d90, fast objektivet är utbytt mot ett Tamron eftersom jag pajade det gamla första veckan hehe.

Pussssss och tack:)

2010-08-19 @ 17:48:06
URL: http://evaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0