THINK - ARETHA FRANKLIN.


Ho, ho, ho. Det blev lite mönsterkrock idag, och jag gillar't. Har annars haft en störtskön dag med min gamla flamma (hehe). Har äntligen fått upp hoppet om att det finns någon av människosorten/örebroarna som har någorlunda vett i skallen. Alltid kul med sådanna upptäckter. Men nu ska jag iväg till tjejen som är raka motsattsen till vettighet (hehehehehehe skoja hayiz) för att spend the night at her place så att säga. Imorgon blir det sthlm, så ingen uppdatering då. Sweet.

Mamma kom precis på hur hon ska få mig och min bror att prata som vanliga människor och inte som de tonåringar vi är. Kul upptäckt. Hon gav oss femhundra spänn var. Så nu vet hon vilka som går i brorsans fotbollslag (hon fick till och med sett bild på dem) och hon fick mig att överväga giftemål sen när jag växer upp. Vilken upptäckt va!

Nu säger jag hejdå, godnatt och godmorgon. Bara för att ha det sagt. Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0