NOLIFETONIGHT.


Ah men tjenare va. Eftersom jag inte har något liv denna lördagskväll tänkte jag visa er ett nytt plagg, som jag faktiskt köpte för ganska länge sedan. Jag har gått och kollat på den ett tag, provat den och tvekat, men nu slog jag äntligen fast i saken och köpte den. Finns eller fanns på Bikbok och kostade 299 kronor om jag inte mins fel. Fan vad läskiga personalen är där förresten. De typ försöker få än att köpa massa fula linnen är hårsnoddar. Jag bah, jaha?

Annars? Jo, sitter och lyssnar in mig på Oscar Linnros nya solo-skiva. Gillar den, det gör jag, men för tillfället är jag inne i en helt annan musikstil så jag har lite svårt att anpassa mig till den. Men, ge mig en chans att lyssna igenom den några gånger till så ska ni se att den diggas.

Förresten är ni nu några fler som kollar in här, kanske beror på den ökande uppdateringen, och det gillas. Dock vet jag inte riktigt vilka ni är, men jag är inte säker på att jag vill veta det heller... Ta det inte på fel sätt bara. För jag gillar er. Hehe, fjäskar.
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0