NATTI NATT.


Ny ring från H&M. 49.50, värt. Nu ska jag dricka upp mitt te, se på The devil wears Prada och, tro det eller ej, börja skissa lite. Vet inte varför men blev helt plötsligt riktigt pappad på det. Så varför inte ta tillfället i akt liksom? Fan vad jag gillar lov föresten. Bara slöa runt, träffa vänner och göra de grejer man alltid säger att man ska göra men aldrig har tid till. Imorgon har jag inga planer alls. Ska rensa lite av det sista i garderoben bara. Och gå och köpa hårfärg. Jag kommer nog också bestämma ut vilka kläder jag ska ha dagen därpå då jag och Haya åker till Stockholm. Hon är förresten sjuk, så nu tycker jag att alla håller tummarna för att hon blir frisk tills dess!

Kanske ska jag försöka fota mina jackor imorgon? Vi får se vad morgondagen för med sig... Godnatt bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0