IT SURE FEELS LIKE LOVE AGAIN.

"+stå på en klippa längsmed vägen och skrika. bara för att det är så förbannat skönt att skrika. typ. och dansa, i takt till den dunkande musiken från bilstereon. det ska vara en gammal bil också, utan tak, röd men silver detaljer. om jag var duktig på bilar skulle jag säga vad en sådan sort kallas, men eftersom jag skiter blanka fan i bilar så får vi använda fantasin istället. Så ska det vara. sen träffar vi trevliga människor längsmed vägen. typ äldre gubbar, som har så jävla mycket att berätta om. allt de varit med om i livet. från kärleksbekymmer till bästa sättet att dricka varmt kaffe utan att bränna tungan. vi ska också lyssna på bra musik. och utvärdera och tolka underbara låttexter. sen ska vi stå på en öppen äng. och snurra, snurra, snurra. med armarna utsträckta och kolla upp mot himmelen. sen kommer vi ramla, bredvid varandra, allihopa, och bara ligga där. stirra upp på molnen som sakta byts ut mot stjärnor. och prata. och vara tysta. och sjunga. och skratta. och gråta lite, bara för att det är så befriande. sen ska vi skrika lite till. och skratta. efter det hoppar vi in i bilen och kör, kör, kör. mot nya äventyr.
typ underbar sommar?"

Skrev såhär till en kompis nyss på fb. Vill verkligen bort härifrån nu. Men jag ska inte klaga, sommarlovet är ju här snart. typ, en och en halv vecka kvar. Galet. Men jag känner mig ensam. Jag vill verkligen inte vara ensam på sommaren. Men Sara kanske tar med mig till Paris. Man kan ju alltid hoppas.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0