ELEVATOR STYLE


Kofta French Conection, t-shirt och väska second hand, kjol Monki.

Nu har jag hunnit vara hemma i ungefär exakt två timmar sedan jobbet slutade. Jag är helt slut och orkar verkligen inte göra någonting. Så det är precis det jag gör. Absolut ingenting. TV3 är på och snart börjar någon cheerleading film. Jag behöver lite ytligt filmtittande just nu. Och då passar den filmen perfect. Förövrigt så var det riktigt mysigt på jobbet idag. Sista dagen och allt och jag och Michaela hade det riktigt trevligt. Men imorgon börjar ett nytt jobb som fortsätter hela veckan... Jag kommer vara helt slut när skolan börjar igen. Eller så blir jag väl förberedd i och med alla dessa tidiga mornar... Aja, vad som än händer får jag i alla fall pengar och det är allt som jag behöver. En tripp till Stockholm är inplanerd. Höst kläder skall införskaffas.
Nehepp nu börjar filmen. Så nu blir det inget mer onödigt skrivande. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0