SATURDAY NIGHT SPECIAL




Kofta, tights och gårdagens smink. Det är så det ska vara. Och så lite Lynyrd Skynyrd och huvudvärk på det så har ni min kväll. Typ två dagar till skolstarten och det är det ända jag tänker på. Och kappor. Jag har blivit beroende av dem och får nästan en tår i ögat varje gång jag kommer på att jag inte har någon. Det kanske är dags för ett investeringsköp snart? Nej, först blir det nog secondhand runda innan jag kastar bort pengarna helt och hållet.
Föresten så är biljetterna nu bokade till London. 7 Oktober? 7 November..? Kommer inte ihåg vilket datum, men jag antar att jag kommer märka det. Fotbollsmatch är målet. Hurra... Musikal är mer i min smak. Nej nu spelas det Free bird så nu vill jag konsentrera mig på att höja volumen och sjunga med med djup inlevelse och luftgittar-moves. Ching chong!
" I'm as free as a bird now. And this bird you can not cha-a-nge!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0