SYSKONPOWER



Klänning Levis, skinnjacka chicy.se, väska Åhlens och armand och ringar.
Jag är hemma och huvudvärken som jag vaknade med imorse är fortfarande kvar. Det är en sån där värk som gör att man blir illamående. Inte direkt roligt, med tanke på att det är den sista lördagen på sommarlovet. Så typiskt mig. Jag tror det kan ha någonting med stress att göra. Om tre dagar börjar skolan och jag vill verkligen inte gå dit. Jag är inte ens nyfiken. Det ända jag vill just nu är att det blir måndag så att jag kan få träffa Elvira och mysa runt på stan och säga hej då till sommarlovet.
Nu ska jag läsa ny Elle och och dö av huvudvärk och illamående. Ciao.
Föresten. Jag hatar mitt hår. För det första blir det aldrig som det ska och för det andra får jag utväxt hur snabbt som helst. Det är ett tufft liv jag lever alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0