GREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Och helt plötsligt blev hon glad igen!
Jag åkte till skolan idag i alla fall. Jag hann till och med med bussen. Det var så synkat att när jag var vid busstationen var bussen det också. Så jag slapp ösregnet. Dessutom var jag mysklädd idag med svarta byxor, vit t-shirt, grå hoodie, mossgrön jacka och svart sjal på det. Det var nog första dagen jag hade på mig en tjocktröja till skolan. Av någon anledning har det inte blivit av tidigare. Sen har jag återfunnit min kärlek till Foo fighters. Det fanns faktiskt ett skäl till att jag lyssnade på dem så mycket tidiagre, och nu är jag så glad att jag började med det igen. Sen när jag kom hem fick jag först ta bakvägen för jag hade glömt nyckeln, och då mötte jag pappa som varit borta och jobbat  några dagar samt min lilla vovve som följde med honom. Och det är alltid lika kul. Jag har också hunnit med att kolla i en tidning här hemma och se den perfekta koftan som jag vill köpa. Plus att jag fick ett brev från banken idag så nu har mina sommarpengar kommit in på kontot! Superbraaaa! Det var till och med mer än vad jag trodde det skulle vara. Och sen bara... jag vet inte. Nu är det stopp. Jag måste tyvärr äta nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0