BESÖKSREKORD MEN INGA KOMMENTARER?

Fint shoot från spanska Vogues december nummer. Bilderna får mig att längta tillbaka till gatorna i Venedig.

Om någon timme ska jag och mitt modershjärta ta en promenad upp på stan och sätta oss och fika någonstans och förhoppningsvis hitta lite julklappar.
Annars då? jo mamma försöker tvinga mig att ta svinis-sprutan imorgon, men jag är inte taggad på idén. Tyvärr. Fan heller att jag tänker förstöra andra advent. Hell no! Nu tänkte jag äta lite frukost. Förlåt för meningslöst innlägg.

BTW, igår hade jag besöksrekord, men jag fick inte en enda kommentar. Vad är det för stil? Kan inte någon bara skriva något. Vad som helst. Säga vad ni tycker om det jag har på mig eller det jag tycker om. Om ni tycker det är fint, skriv det. Om ni tycker det är fult, skriv det också. Eller föresten... Jag är väldigt känslig och tar allt personligt. Och lite manodepressiv har jag blivit kallad, så det hela skulle nog sluta med att jag sitter och skär handlederna. Haha! Nej, det ska man inte skämta om. Men ni kan alltid bara skriva någonting fint. En dikt, ett rimm, ett fint ord eller bara ett konstanterande, som tillexempel, jag hatar att jag älskar att klämma ut pormaskar. Snälla? Snälla!
(Eller bidrar min blogg med en pinsam tystnad..? *mystisk*)

Bye, bilder kommer troligen senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska bli battre pa att kommentera. Alskar din blogg!

2009-12-05 @ 21:36:51
URL: http://bloomingdales.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0