JAG SKA TILL ALPERNA (!!)


Byxa, t-shirt och kofta Zara, väska Topshop, skor Scorett.
I DIE. Idag blev det bestämt. PAPPA HAR BOKAT BILJETTER TILL VAL THORENS I FRANKRIKE SÅ NU JÄVLAR BLIR DET SKIDOR FÖR HELA SLANTEN (bokstavligttalat också för det var jävligt dryt). Jag är så glad. Det här platsar verkligen upp på listan över bästa födelsedagspresenter (strax efter min guldfärgade cykel jag fick när jag var 10). Nu ska jag snart kolla igenom matten en stund, men sen ska jag bara kura ner mig i sängen, sätta på en film och bara tyna bort. En riktig sjukling håller jag på att förvandlas till. Nej, jag har verkligen ingenting att skriva mer än att jag är superglad, så... bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0