MIN FINA KOFTA GLITTRAR, MEN DET SYNS INTE.


Glittrig kofta (som inte syns) secondhand, velourtights (som inte heller syns) ett år gamla från Gina, t-shirt Zara, skor Dinsko, brillor Ray-Ban, hatt Zara herr.
Ungefär såhär har jag gått klädd idag. Eller i alla fall fram tills att jag tröttnade och slängde på mig tjocktröjan.
Jag kom på att jag inte har sagt God jul än. Hoppas alla har haft en trevlig än för det har jag. Klapparna har bland annat innehållit en klocka från Guess, en Chanel parfym, Audrey Hepburn samlingsbox och Gossip Girl säsong 1. Not so bad.
Nu ska jag försöka koppla in mitt gamla Nintendo 64 igen här hemmma från att ha spelat det en liten stund hos en kompis.
Två veckor kvar innan skolan börjar, kill me.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jättesnyggt! :)

2009-12-26 @ 00:26:30
URL: http://alexandrasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0