DRESSED UP FOR CHRISTMAS.


Någonting sånt här är planen för morgondagen för min del. Klänning från Gina, strumpbyxor med hjärtan på från Topshop, halsbanden kommer jag inte ihåg, guldiga örhängen köpt på Urban Outfitters, silver örhängena från Indiska, skor Dinsko och sjalen kommer från Zara. Vilke av örhängena det bli har jag inte bestämt mig än, så jag går på känslan imorgon istället. Och sjalen är mest med för att den är snygg och passar in i bilden estetiskt sett plus att jag troligen kommer frysa och då kan det vara skönt att ha någonting att slänga över axlarna.

Föresten, kan någon berätta för mig varför mina bilder blir allderles luddiga? Jag hatar när inställningarna på makapären rubbas...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fint :)

2009-12-23 @ 23:33:42
URL: http://loodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0