FINNS DET NÅGOT VACKRARE ÄN SNÖ OCH SOL?


Sitter och drömmer mig iväg till kallare och, framförallt, brantare bräddgrader. Har längat hela året känns det som på att få ta en tur ner för backen. Det är helt sjukt hur mycket jag älskar det! Finns verkligen ingenting som är bättre. Det som gör mig glad just nu är att jag har hört ett ryckte om en resa på 18-årsdagen. Håller tummarna för Åre eller Tandådalen/Hundfjället! Herregud vad glad jag skulle bli. AFTER SKII FÖR FAN!

Annars då. Jo jag sitter och halvsover lite grann för att vara på topp senare ikväll för då blir det filmkväll och julmys hos en kompis (som har två av mina skor vilket är anledningen till den tråkiga variationen på skofronten). Dessutom surar jag för att det är en hel vecka kvar i skolan innan jullovet. Jag står fortfarande för att man borde ha ett göra-sig-redo-lov innan det riktiga lovet börjar. Kanske ska prova det nästa vecka? Nej, så får jag inte tänka för det är inte bra för min bristande frånvaro. I högtalarna strömmar förresten Nora Jones stämma ur, vilket är väldigt bra musik att slummra till.

PUSSEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser härligt ut!! hoppas att ni åker någonstans :)

2009-12-11 @ 17:09:31
URL: http://bloomingdales.devote.se
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-12 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0