HORSES AND DIMONDS, JUST WHAT A GIRL NEEDS.


Tröja + väska Zara (och svart långt linne under, för att täcka my rumpis, som inte gjorde sig på bild).
Nu har jag varit hemma i ungefär en timme och det ända jag kan tänka på är den där filmen. Åh, så bra den var. Äntligen har vi ett verk som kan mäta sig med Härskarringen triologin. Skönt att det inte bara är filmer som Twilight som visas kan jag tycka. Det blir lite för många sorgliga fans... Hehe, nu blir jag väl dödad för att jag sa det. Men jag förstår mig verkligen inte på den där hysterin längre. Förut gillade jag filmen, eller trodde jag gillade den i alla fall för att jag hade läst de första böckerna. Men nej, så bra är den inte har jag kommit på.
Men över till Avatar. En sak som jag gillade mest över filmen var det dålda budskapet om klimathotet och att vi människor förstör våran jord som vi lever på. Att vi har utrotat våran Moderjord. Man förstår bättre vad jag menar när man ser den, för det måste ni göra. Man blir verkligen helt fast i den. När jag var på väg hem igen kom en bil körandes brevid mig och jag ställde mig nästan i krigsposition för att jag var 100 procent säker på att den var en rovdjur. Snacka om insatt (sorglig?) tjej!
Nej, nu väntar en kopp te, lite film och ungefär fyra toabesök (har räknat ut att det är det som behövs efter att jag dricker min enorma satts te) innan sängen väntar.
Godnatten.

Just det. Imorgon har jag återträff med avgångsklassen från nian. Herre min lirare vad läskigt det är. Jag känner knappt någon av dem nu (förutom Elvira) och jag kände dem knappt då heller känns det som. Ja, ja, jag har längre hår än då, kanske får lite pluspoäng för det.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gillar tröjan :)

2009-12-27 @ 00:16:06
URL: http://loodie.blogg.se/
Postat av: jen

sjukt snygg tröja!

2009-12-27 @ 12:47:57
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0