IN SERIOUS NEED OF A COFFE.


Jag har varit vaken sedan sju. Hantverkarna väckte mig. Jag är trött, men kan inte somna om. Så är det varje gång jag vaknar, vilket tid den än är, så kan jag aldrig somna om igen. Det är inte kul för det är inte direkt så att jag inte behöver sova. Många inte:n där.
Så det jag verkligen behöver just nu är kaffe, men det kan jag inte få för hantverkarna har stängt av vattnet. Det suger. Det var därför jag blev så fast vid den här gamla bilden från i höstas. Suck. Jag skulle kunna döda för en Pressbyråkaffe just nu. Men jag orkar inte gå till stan. Dessutom ska jag få besök snart. Vi ska mysa och kolla på Grinchen. Bra det.
Det gällar att vara positiv i situationer som dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0