JAG ÄR HOOKED UP PÅ THE STROKES - ROOM OF FIRE SKIVA, SÅ BRA.


Då var man hemma, efter en lång dag på stan. 12- grader har det varit ute, det biter tag ganska rejält i kinderna. Men så värt det, för jag har äntligen fått mina efterlänktade julkänslor.
Alla, och då menar jag exakt alla, julklappar är inhandlade och det känns prima ska ni veta. Lite skit fick jag med mig hem också. Helt kär är jag. Sjalen sa det bara klick med. Den är så stor så att man till och med kan ha den som en filt, vilket jag är helt lost på förtillfället. Tröjan och skorna fick jag av mamma. Puss på henne. Men det vara bara för att hon tidigare i veckan visade upp två av mina plagg som hon hade råkat förstöra i tvätten. Tänk vad lite dåligt samvete kan göra. Tröjan är i alla fall perfekt på alla sätt och vis, och för er som inte ser så finns det både hästar och diamanter på den vilket är helt underbart.
Sjalen och tröjan kommer båda från Zara och tofflorna (I will conquer the cold this year, once and for all) kommer från Lindex och är som små underbara moln för mina annars så iskalla fosingar.

Jag träffade föresten en gamal vän idag och åh så glad jag blev att träffa henne igen! Helt sjukt vad jag har saknat henne, för det fans ju trotts allt ett skäl till varför vi var så bra vänner tidigare. Sen var det ju de hela gymnasie-grejen som inträffade och hon flyttade iväg. Sorgligt det där. Men nej, nu ska vi inte vara sentimentala utan nu ska vi äta (snygg övergång.)

Kommentarer
Postat av: frida

min favoritskiva!

2009-12-19 @ 16:58:20
URL: http://nsmns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0