LUCIA.


(Kul bild. Jätten VS dvärgen.)

Så, nu har jag myst färdigt för idag och nu väntar matteplugg. Inte sådär jätte kul, men efter att jag kollade runt på lite olika bloggar märkte jag att det var många som är i samma pluggträsk som jag så lite peppad har jag ändå blivit. Så därför tänkte jag, att om det är någon som läser det här just nu som också har massa plugg att ta tag i så kör hårt! Vi gör det tillsammans. Tänk vad skönt att bli av med det sen. PEPP!

Lite senar ikväll tänkte jag posta ett inlägg om nyårskläder. Jag fick en förfrågan för någon dag sedan (jag har inte glömt dig!) om hur jag hade tänkt styla min klänning jag ska ha på mig (metalic/palett från H&M). Så det kommer lite senare, och det vill ni inte missa!

Nu, över till matten (eller vad det nu är ni andra har att göra). Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0