THE R.Z PROJECT.


Jag följer inte ofta serier på TV, eller rättare sagt aldrig. Jag orkar aldrig vänta på nästa avsnitt och utöver det går det aldrig någonting bra på TV heller. Så ibland när jag bara vill ta det lite lugnt brukar jag titta på serierna på datorn istället och den serie jag ofta ser på då är The Rachel Zoe Project. Jag älskar den serien. Både Rachel och hennes assistent Taylor har grymma stilar och en mix av deras smak är typ... perfektion. Tidigare var jag ganska neativ inför Rachel Zoe, och såg henne mest som en super smal stylist som gör så att sina kunder slutar äta. Men inte längre. I serien får man verkligen en inblick i hennes riktiga liv och hur duktig hon faktiskt är på det hon gör. Jag ska inte skriva en hel reccesion om serien men jag kan rekomendera den istället, så, se den!

http://www.youtube.com/user/JixXxJiTVseries#p/c/84856364A45A51FC/0/dos4KaYJBW4
(Sorry, men jag kommer inte ihåg hur man länkar, jag suger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0